Sunday, February 18, 2018

Dieta

Byla jsem několik let vegetariánka a věřila jsem, že je to to nejlepší, co mohu pro své zdraví udělat. Ale asi mi něco chybělo. Nebo jsem jedla něčeho příliš. (Vím přesně čeho.) Určitě to není otázka vegetariánství, když jsem jedla příliš cukru, bílé mouky a mléčných výrobků. Tyhle tři věci bych ráda vyloučila ze svého jídelníčku. Navždy. Jde to? :)
 Během svého hledání informací o RS jsem narazila na Terry Wahls a její příspěvek na TedXu. Velice mě to inspirovalo a hned jsem si pořídila obě její knížky- jednu o celkové změně životního stylu a druhou  knihu plnou tipů a receptů. Střídavě tento "protocol" dodržuji ale zatím jsem tomu nedala opravdovou šanci. Mám to v hlavě. A to doslova.
Zkusím teď s velkým odhodláním jíst hodně zeleniny. Dám tomu pro začátek 100 dní a uvidím. Budu sledovat změny.
Největším úkolem je se zbavit stresu. Až moc se uložil v mých buňkách a velmi často najíždím na své staré vzorce myšlení a chování a zároveň vím, jak mi to škodí.Momentálně mi bolí v hlavě nad pravých spánkem jako kdyby mi tam někdo zapíchl velkou tlustou pletací jehlici. Tu si hodlám vyndat sama velice opatrně minimálně v tomto tempu.




No comments:

Post a Comment