Monday, January 01, 2018

Plegridy

Dnes jsem zvládla celý den bez ibuprofenu, i když se vedlejší účinky Plegridů dostavily. Bolest hlavy s pocitem přesýpacích hodin, bolest svalů- hlavně stehen- jako kdybych šla dlouhou poustevnickou pouť s pouty.
Dnes jsem plně pocítila, co má bioléčba dělá s mým tělem, když ho neládaju oranžovými pilulkami. Jsem ve fázi pozorování. Dá se to vydržet, ale není to příjemné. Ale nesnažím se s tím bojovat, ale žít s tím jako se svou součástí.
Možná je to daň za mé uzdravení, v které plně věřím.
Vím, že to momentálně léčitelné není, ale na něco snad přijdu. Přinejmenším na jiný životní styl, který zahrnuje míň stresu, víc klidu.
Lze se "přeprogramovat" z toho stavu, do které mě dostala moje zběsilost (samozřejmě v srdci) a takový zvláštní pocit, že nestihnu žít?



No comments:

Post a Comment