Tuesday, January 02, 2018

Příběh

Dnes ráno jsem se probudila s dobrým pocitem. Asi by to tak mohlo fungovat- bez prášků na bolest! Nebo si mé tělo začíná víc zvykat. Dříve jsem měla vedlejší účinky- tzv. chřipkové příznaky skoro týden.
Moc se mi líbí přístup týpka, který si říká "metaspencer". Mimo to, že má 17 let symptomy RS, tak má  spoustu zajímavých projektů. Například plně zrekonstruoval starý autobus pro vězně, který už má novou funkci. Na YT zveřejnil svůj příběh o RS z důvodu, že se chtěl podělit o to, jak to celé prožívá on, jestli to jde dobře či naopak. Odmítl léčbu a upravil si jídelníček. Vše popisuje ve svém videu.
Vlastně mě to inspirovalo k tomu, abych se také podělila o svůj příběh --->"my MS story" čili můj život s RS. Přidávám svůj vlastní příběh, který budu sepisovat v následujících dnech.






No comments:

Post a Comment